Sollen skiiiiner

Tjäna!
Skönt väder ute, visst?

Sitter borta hos mor min och spelar harpan(♥) på min dator.
Bivit lite smått beroende av det. Inatt spela jag tills kl halv 4.
NeRd Linnda.


Idag är en sådan dag jag bara vill springa runt i en storstad.
Tips när du är på stan,
lyssna på musik medan du går, du måste gå i takt till musiken.
Du kan alltså inte stanna för att släppa förbi någon eller för att den framför segar.
Se viktig ut.

Mmmmmmh!

I sånna här stunder när solen skiner önskar jag verkligen att jag bodde i typ... STHLM.
Och inte här i minipitt grästorp som är Sveriges bajsenödigaste skit samhälle.
Åh.
Vill. Flytta. Nu.


Nä ni, om jag skulle ta och gå ut på mamis altan och sola lite.
Sådär som kärringar gör när dom står och väntar på bussen.
Blunda ,och le gärna lite och ha huvudet högt och bara sola näsan.
Njut av stunden.

Njuuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback