Lägg af

Ibland önska jag att jag med var 14 år.
Så jag med kunde sitta och läsa massa bloggar och skriva:
"HAHAHA fan va ful du är! äckliga tänder, fula näsborrar"
Eller inte...

Varför gör man det ens? Vad har man brist på i sin lilla pisshjärna? Vad får ni ut av det?
Säg mig det!
Berätta för mig. Öppna upp hjärtat och säg vad som ligger bakom alla fula ord, kom in i min famn.
Come to mama.

Jag tycker bara det är så oerhört.... Coolt! Jätte häftigt. As ballt. Fett stek!!!111
Att sitta där bakom sin lilla dator och kaxa till sig.
Mesbarn.

Sluta upp! Ut och hoppa hopprep istället med er, ät glass, plocka blommor.

SPRID LITE KÄRLEK KIDS!!!

Fan va less jag blir på er, snorvalpar.


Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback