18:19

Puh...
Måste pausa lite i städandet och tvättandet.
Jag har diskat klart iaf.
Och nu är mina händer så torra så dom smular nog sönder snart.

Erik ligger i soffan och glor på tv, han börjar bli sjuk säger han.
...... A just de, latis.
Jämt när han kollar på tv så ligger han med underbett.
Så jävulskt fult.
Vet inte varför han gör det. Ingen som vet.
Fast han e söt endå.

Nä ni, nu ska jag återgå till livet.
Det vill säga städa.
Varför slänger jag jämt kläderna på golvet?!
Varför?
Jag menar, det tar ju verkligen jätte långt tid att hänga tillbaka det i garderoben eller slänga det i tvätten.
Slänger ni med era kläder på golvet, kids?


Heipa!


Kommentarer
Postat av: B E C C A

SVAR: Okej, måste testa dom haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback