Torsdag

Idag är det torsdag, det känns som det är fredag och helg nu men så är det ju inte.
Vi skulle egentligen åkt till skänninge i helgen, men blev tyvärr inte så eftersom vi skall dit nästa helg.
Längtar.

Idag gör jag inte alls mycket, prata i tele med min lisa nyss och nu tänkte jag faktiskt gå och köpa en pizza.
Äta pizza, själv? What. Det går ju typ inte. Känns sjukt konstigt. Men jag är så sugen på pizza idag så det får de bli.
Yees.

Jag är skit trött idag.
Egentligen har jag ingenting att säga er.

ÅH jag är rastlös, och sällskapsjuk.
Alla jobbar ju eller går i skolan.
Mesigt det där med jobb & skola. Pffft.


NÄ, nu skall jag gå och panta burkar eller något, NÅGOT måste jag göra.
Har så tråkigt.
Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback