Men åååhe

SATAN.
Jag va så jäkla pissnödig förut och ville bara logga in på facebook innan jag sprang på toa. Så medans jag stod och gned knäna mot varann och stampa i golvet så skulle jag skriva in mitt lösenord.
Men skrev fel. Och igen. Och IGEN. Skrev super duper snabbt. ÅH.
Så nu kan jag inte logga in på facebook på ett tag stod det.
Kul.



Vad har vi lärt oss då Linnda?
Logga aldrig in på facebook när du e pissnödig.





I morgon skall jag och Lisa åka till Göteborg på en liten tripp.
Snatta hårspännen på H&M och mata uteliggare med bröd.
Eller inte riktigt så va.

Nu ska jag ut med putte p sen sova så jag inte försover mig i morgon.
God natt


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha nej man ska inte göra andra saker när man är pissenödig..

Hur är det? Var längesen jag hörde ifrån dig nu! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback