I lördags



I lördags på kvällen så va jag, erik, bella & hennes mamma och gick ljusslingan. Kolla även på bellis på tv:n där.
Jag och bella bestämde att jag skulle åka med henne hem. Så det gjorde jag.
Med en flaska sprit.



Vi var ute i Isabellas och deras gamla gymnastiksal. Och drack sprit.
Och lyssna på höög musik.


Mys.


Åh, så god. Fick den av bellas papi.



När kl va runt halv 4 på natten så blev vi huneriga.
Så vi gick in till huset och hämta pizza.
Och tacochips. Och cider. Och öl.

Sen var vi ute i gymnastik salen tills kl blev halv 6 på morgonen.
Gick och la oss. Vakna upp på eftermiddagen, och jag har aldrig i hela mitt liv varit så bakfull.
Jag trodde jag skulle dö, kändes som min kropp höll på och gå sönder.
Var det värt det? JA.


Vi åt frukost. Nudlar.




Sen skulle vi gå ut i gymnastiksalen och städa.
Det gick inte så bra.
Vi mådde inte så bra.


Det var den lördagen & söndagen.
Bästa lördagen på länge.
Med min bellis.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hungrig o sugen jag blev på nudlar nu:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback