23:38

Okey.
Mina favoritlåtar brukar mest sjungas av, Nationalteatern, Thåström, Kenta G, Mörbyligan osv osv...
Okej, klart jag gillar RNB och såndär musik, men dera texter liksom fastnar inte så.
Det skall ha någon betydelse, något bra budskap. Melodin kan va skit, men budskapet bra.
Då är låten bra. Och sådana bra låtar tröttnar man aldrig på. Aldrig.
Jag kan lyssna hundra gånger om. Njuter verkligen.

Im yours med James blunt är ju en stor favort hos mig när det gäller sådan musik.
Men nu.... Åh åh åh, jag e fast. Varför?
Jag vet inte?!?!
Jag älskar låten. Lyssnat hela kvällen. Flera timmar.
Får inte nog.


Gunk.

Kommentarer
Postat av: lina

Svar:

Hehe!

Jag blir bara superglad när du kommenterar!!

Jag fotar allting, bara jag får inspiration till det. Jag är ingen fotoexpert direkt, men ibland får jag tilld et :) ..

Ha en superfin dag!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback