Svensson, svensson tack så mycket!

Hej, Sverige!
Jag är täppt i näsan och förkyld.

Spionerar på grannen som jämt gör dig förbannad, Ändå står man där ute och hälsar.
Måste vara tyst kl 10 då Svensson nattar barnen.
Spana genom fönstret, snegla genom nyckelhålet.
Din familj är bäst! Och alla måste tycka så,
Man får inte dricka alkohol mitt i veckan. Men varje helg får man supa ända tills man däckar.
Man kan INTE heja på någon man inte känner.
Svensk tradition den är underbar.
Men kan inte leva sitt eget, det är det som är så fint.


Jag hatar äkta jävla svenska svensson familjer.




Jag håller på och grejar lite här hemma. Tomtar hit, tomtar dit.
Skall strax springa iväg och försöka hitta någora fina julgardinder.
Det är mysigt med Jul ibland.





Kommentarer
Postat av: Hannah

Håller med dig!!!

Btw, fin du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback