HEJHEJ

Hallå kompisaaaar.

NejnejnejnejNEJ jag skriver inte i sömnen. Jag är vaken, har inte gått och lagt mig ännu.
Fint, kanon, smart, göö bra.

Vad fan håller jag på med liksom kan man undra sig.
Jag har ingen aning. Igår var jag vaken tills halv 6 på morgonen.
Varför är det s¨mycket roligare att vara vaken på natten än vad det är på dagen?
Tala om det så jag kan veta vad jag gör uppe om nätterna.

Jag vill aldrig gå och lägga mig känns det som.
Sova hela dagarna va vaken på nätterna kanske skulle vara något, vad tror ni kids?
Nääääeeeh, fan vad ensamt. Inte ens putte är ju vaken då, bara zigenarbarnen som springer runt och övar karate på gatan. Stod och smög på dom i somras faktiskt när dom gjorde det kl halv 3 på natten.
Men dom vill jag inte hänga med.

Jag känner mig som typ 14 år när jag är vaken såhär länge.
(Ni vet när man låg under täcket och prata i telefon hela nätterna, och när mamma kom in och kolla så låg man där så jätte snutti söt och sov.
HA, trodde hon ja.)

Erik ligger ju och sover här brevid nu och så fort han rör sig så slutar jag skriva på tangenterna och försöker hålla andan. Allt för att vara knäpptyst och inte låta något. Han kan ju vakna liksom. Och se att jag e vaken.
Typ:
- Vad gör du vaken nu!??!!?!?
- heheh fniZz... Inget egentligen. Googlar på knasiga tanter och roliga snorkråkor.

Näää men jag vet inte, känns lite busibusigt att vara vaken och försökavara så tyst som möjligt.
Jag önskar nästan att han vaknar och ser att jag inte sover, då skulle han bli paff.
Eftersom jag skall upp mellan kl 8,9 i morgon. HÄHÄHIHIhehe.

JAG VET.
Jag borde sova.
Det liksom svider innanför mina ögonlock nu.
Ungefär som när man kollat under vatten för länge i havet.
Och DET gör oooont!



Jag ser ut som en fluga i spanien.
Och med det säger jag god natt, god morgon.


Ps: Jag har nog en kråka i näsan, för den visslar helt plötsligt av sig själv. Ds.







Kommentarer
Postat av: Emely

hahah, du är så sjuk linnda ;D "den visslar helt plötsligt av sig själv".. ahahaha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback