Vissel vissel

Herrejösses.
Jag skulle inte ha druckit så mycket kaffe hos Lisa.
Jag är över pigg nu! Helt sjukt pigg. Sitter och visslar som bara den.
Och kan inte sluta.
Så fort jag stänger munnen så vill den öppnas igen och vissla som aldrig förr.
Jag undrar hur jag skall kunna somna alls inatt.
Blev väldigt många Jag nu i början av meningarna.

Ja jo, hos Lisa hade vi det trevligt. Erik var med också.
Som jag skrev förut så sken solen så förbaskat så vi fick sitta med filt över datorn.
Och det såg ut, såhär:


Erik under filten.

Nääää, nu skall jag gå ut med putte plutt putt.
Känner för att damsuga och skura överallt, men lite försent för det va?
JA.
Suck. Mycket kaffe gör mig hyperpigg.
Jesus!!

JAJA, sov gott alla ni fina och tråkiga bloggläsare.
Fina är ni, men tråkiga.
Så många som ni är så måste la någon plutt kunna kommentera någon gång?
Eller jag kanske bara skriver massa strunt och onitressanta saker så det kanske inte är lönt att kommentera?
MEN VAD VET JAG.


Puss säger jag.

Lis och jag.
För er som inte ser.

Cing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser aalltid :)

2009-05-14 @ 06:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback