Lördag

Så underbaaart väder ute!
Vart på jobbet en snabbis i morse, tjöta lite och hämta nycklar.
Sen har jag och Lisa vart på bolaget, igen. Jag skämms när jag går dit.
IAF, nu är jag hemma, skall strax hoppa in i duschen sen skall jag & erik gå bort till Lisa vid 4.
Då skall vi käka middag, sen kommer de andra lite senare! Och då skall vi dricka gött och sitta på altanen.

Sen har jag och Lisa gjort lite saker vi skall göra sen, haha. Får la se om någon vågar vara med.
Meeen meen, nu skall jag duscha!

Ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hemma hos några kompisar :)

Hoppas du får en trevlig lördag kväll :)



Postat av: Anonym

späään nästan mer tack ! så ful :) fifan...

2009-05-21 @ 04:29:33
Postat av: Anonym

späään nästan mer tack ! så ful :) fifan...

2009-05-21 @ 04:29:56
Postat av: Erik

Hej heter lindy har bränt mitt hår, späner min nästa som in i, ögonbrynen målar jag =).

Och läpparna ja som ni ser pushar jag dem mot kamran allt vad jag kan!

Titta in din blogg för första gången och ett jag kände var BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

2009-05-21 @ 04:32:09
URL: http://eriik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback