Home

YÄPP
Nu är jag hemma igen. Bytte skorna till ett par snyggare gladiator sandaler.
Fick även ett par örhängen, massa armband, en tröja & svart nagelack av min underbara mami!
Visar bilder sen!
Mysig dag. 
Träffa sötisarna Camilla & Frida med!

Idag har folk vart hur trevliga som helst mot oss, en kille/man/gubbe sa till mig att mina nya armband va super fina!
Och sen stod jag ute i regnet och vänta på mami, då börja en snubbe prata med mig där, om vädret.
Sen kom vi fram till att han var från Mjölby och visste vem Eriks syster var, sedär ja. Världen e liten.
Alla har vart allmänt snälla och trevliga idag, alla log mot oss. Då blir man glad.
När man får ett leende, det smittar verkligen av sig.

Nä, nu ska jag ta på mig mindre fina kläder och traska ut i regnet med Putte! Mamma och Loby skall med också.
Ses i regnet!!! 

Kommentarer
Postat av: Knappen

Tack.... =)



Söt kommentar!

Postat av: Frida Eriksson

hihi, sötnos!

2009-05-07 @ 17:11:32
URL: http://fridaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Camilla

hihi :)

2009-05-07 @ 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback