18:31

Min Lisa kom hit förut, och vi gick och sola en stund. Gud så skönt det var!!
Ringde mami direkt när jag kom hem så gick vi ut på en promenad med hundarna, och jag fick ett par skor av henne och två blommor + krukor. Tack!
Så nu är jag ganska nyss hemkommen. Skall fixa med tvätten nu och laga mat samtidigt.
Sen skall jag städa! Här ska det skiiiina :-D
Är verkligen på städhumör nu, vet inte varför. Och då är det ju lika bra att städa.
Eller hur?





Förresten, så fyllde världens finaste Karolina år i Lördags.
Så grattis i efterskott darling. Tänk, snart ses vi!!!
Den 4 juni åker jag och erik till henne, vi skall vara med på hennes student osv!
Lär bli kanon. Allt är kanon när man är med Karolina.

Kommentarer
Postat av: josephine

tack tack tack!

Postat av: karolina

söt tjej den där karolina hahahaha

2009-05-07 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback