02:56

Innan jag går och lägger mig.....

1. Jag vill gärna utomlands nu. Nu.

2. Du, du som kommenterar anonymt och har dig, svårt att stå för det du tycker? Säg ditt namn liksom. Fegis.
Kan ju säga att då väljer jag hellre att va barnslig som fan. Än att va feg. Som du.

3. Jag har en finne på hakan som gör så in i helvetes jävla ont, (ja, ja svär utifrån mitt hjärta) men jag kan endå inte låta bli och trycka på den. Hårt. Och känna smärtan så ögonen tårfylls.



Kännde jag ville meddela er om detta dödsviktiga innan jag sover.
Speciellt det om finnen. Viktigast.


God natt kamrater & fiender.

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du mig nu? chrille skrev ju vem det var, helena johansson 880428 blabla. nu behöver du ej undra. men om du mena han fjortishataren vet jag inte, nått jävla miffo iaf :)

2009-07-24 @ 03:49:45
Postat av: linnda

neeej neeej dig mena jag inte helle :D men den idioten som kommenterat :)

Postat av: Lisa

haha det var kul linnda

2009-07-24 @ 20:00:23
Postat av: Linnda

Älskar dig lis:)

2009-07-25 @ 14:29:12
URL: http://linndy.blogg.se/
Postat av: helle

haha vilken tönt jag är

2009-07-30 @ 11:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback