23:51

Tänk om....

....
jag inte var så fet, och hade en fin kropp som jag inte behöver skämmas för.

.....jag inte var så jävla lat och omotiverad så jag kan ta tag i min vikt någon gång

..... jag hade bra självförtroende och bra självkänsla, så jag slipper jämföra mig med alla 1000 fina människor runt omkring mig jämt.

.....jag hade skött skolan och gått riktigt gymnasium så jag kanske hade haft fast jobb nu.

.....jag någon gång kan förstå att jag inte jämt behöver ställa upp för att ingen annan skall må dåligt

.....jag kunde göra något bra och vettigt någon gång, så mina nära har något att vara stolta över.

.....jag kunde sluta vara så känslig och inte ta åt mig av minsta lilla kritik

.....jag kunde sluta att hata mig själv och min kropp en dag.

.....jag skulle försvinna, undra egentligen hur många som då skulle bry sig? Finns man inte och bryr sig nu, behöver man inte bry sig någon gång.

.....jag kunde vara lycklig, fin, och självsäker.

.....jag någon gång kunde växa upp och inte vara en omogen liten tönt som tror att jag är sämst i världen.

.....jag skulle sparat alla tårar jag gråtit dom senaste åren, då hade jag haft ett eget hav.

.....Ingen skulle sakna mig om jag försvann



Tänk om liksom.

Kommentarer
Postat av: jag

och fyfan vad jag känner igen mig på vissa punkter där! men du är fin som du är ska du veta!

man ska inte jämföra sig med andra. även fast jag också gör det.

2009-07-29 @ 00:14:10
Postat av: Frida

Nu va du dum linnda :( Massa skulle sakna dig om du försvann & du är en mega fin person ! :)

Postat av: Emely

DU ÄR FIN! =) Jag hade gjort vad som helst för att ha lite kött på koppen vill jag lova!! <3

2009-07-29 @ 21:00:26
URL: http://chicadulce.blogg.se/
Postat av: Petra

Tänk om - du bara visste hur många som bryr sig om dig! Jag tycker om dig Linda o bryr mig om dig även om vi inte ses så ofta..! Le o va glad, du är bra som du är :) Kramar från mig /Petra

2009-07-29 @ 22:16:38
Postat av: Anonym

Du är jättesnygg tjejern. har sett dig i G-torp och du har en KVINNLIG kropp!

2009-07-31 @ 00:56:34
Postat av: josephine

Jag skulle ge mycket pengar för att se ut som du. Du är vacker.

2009-08-05 @ 11:41:50
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: SannaaCarola

Same tankar..

2009-09-28 @ 19:42:51
URL: http://sannaacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback