Torsdag

Grattis erik baby på födelsedagen!! ♥
_______________________________________

Ligger här i sängen och mår piss.
Halsen gör så grymt ont och huvudet känns som det väger ungefär 75 kilo.
Jag blir tokig på alla telefonförsäljare som ringer hit, vet inte hur många som ringer i veckan.
Har lessnat på dom så idag när dom ringde lät det såhär:

Försäljare: Hejsan! Jag heter blabla och ringer från blabla, nu e det såhär att vi har ett erbjudande på trosor. Du får hem två par trosor och tycker du om dom kan du beställa hem fler. Fast du får dom första trosorna gratis blablabla.

Jag: Jaha du.. Men jag använder inte trosor serru.

Försäljare:
Va... Nehe.. Men.. Kalsonger då? Använder du det?

Jag: Näää, jag kör  näck, utan någonting.

Försäljare: *Tysnad*..... Eh, okej... Tack för mig då.

Klick



Sen har jag har minsan vart i trollhättan idag och träffat min emelie.
Vi käka mat och snacka skit, gick lite i affärer med. Emelie hade med sig sin lilla lilla sötpluttiskrutt Isak.
Han är så liten.

Lilla plutten i min famn.


Jag köpte ett par jeans på Gina. Sjukt mycket "hål" i dom. Men dom va sköna. Ful/fina.
Gillar ful/fina kläder.
Isak ville inte gå så mycket när vi var utomhus, så emelie sprang framför mig och då jävlar fick han e fart som aldrig förr. Han såg så rolig ut den lille sötisen, och jag skratta som vanligt.


Emelie & jag hade en bra dag. Som alltid när vi är med varandra.
Du är verkligen den bästa kompisen som finns.
Spelar ingen roll hur mycket vi än glider ifrån varandra så kommer du alltid vara den som förstår mig bäst, som vet allt om mig och kan mig utantill.
Dig vill jag aldrig förlora. Aldrig någonsin.

Nu måste jag sova.
Mina ögon stängs.
Natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig blogg! är jättekul varje gång du uppdaterar :) var nöjd över dig själv du verkar vara en toppen tjej!

2009-07-30 @ 23:30:12
Postat av: Estelle

HAHAHAHA! åh linnda. "jag kör näck". du är så jävla bra :D

Postat av: Malin

hej. började läsa din blogg för inte alls så längesen, och älskar den :) synd att du ej uppdaterar bara :( keep on! :) den är bäst! Kram.

2009-08-12 @ 13:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback