Torsdag

Var ett tag senjag uppdatera, men jag har inte haft så mycket att säga er.
MItt liv ser i stort sett likadant ut varje dag, så finns inte så mycket roligt att berätta för er.
Molly har sovit här i natt och hon ger mig så mycket lycka. Som jag älskar den lilla snutten.

Och vädret är det ju inte så mycket bättre med, grått och äckligt. Halva sommaren har ju gått snart, känns inte så bra.
"sommaren 09 kommer bli den bästa någonsin, jag skall göra de, och de och de och de"
Undra hur många år jag sagt sådär. Men gör man något av det roliga man säger man skall göra?
Nä. Typ inte.

Ja jo, allt är som vanligt här med andra ord.
Jobbar skapligt mycket nu hela Juli. Sen i slutet av augusti, början av september någon gång, då åker kommer jag befinna mig utomlands.
Som jag längtar.

Nu skall jag fortsätta lyssna på Michael Jackson. Han gjorde ju trotts allt hur mycket bra musik som helst.





Egentligen skulle jag vilja le och säga life tastes good,

men då skulle jag ljuga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback