Lördag

heineken blev de idag, bli inte chockade nu sviker aldrig min kung  / LISA

Som ni säkert förstår så är jag med Lisa nu. Ovanligt, ha?
Vi dricker lite öl och lyssnar på underbar musik. Blir jätte lungt idag.
Skall upp tidigt i morgon.
Idag har jag jobbat, och oh så bra det gått. När det går såhär bra så älskar jag verkligen mitt jobb.
Sjukt mycket.
Bättre brukare än hon jag har kan man inte hitta. Verkligen inte.
Bästa jobbet.

YAYA, annars då? Vad tror ni? Allt är som vanligt.
Som vanligt. Inte så mycket händer o sådääääääääär.
Hä hä, nu skall jag och Lisa digga vidare våran goa musik.

Ha en fin kväll ni. Och ni som är i grebbestad, hoppas det regnar på er!!!
Hähä.


Puss & de





Kommentarer
Postat av: lisa

Vart har du hittat den söta koftan du har på dig? *)

Postat av: Linnéa

Jag vill ocksåp ha peircing men tyvärr så får man inte av min jobbiga mamma! ah..... gjorde det verkligen ont änns?

2009-08-26 @ 17:27:04
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback