Gåuppgåtilljobbetjobbajobbaätalunch...

....Så ser nitt liv ut nu, typ.

Här sitter jag i alldeles för obekväma kläder. Jag är ju ett mysmongo in i själen liksom, och nu har jag på mig en fin klänning och obekväma strumpbyxor som går sönder så fort man tar i dom.
Varför har jag på mig så jobbiga käder undrar nu såklart, jo för jag skall på BRÖLLOP förstår ni!
Jajjamen.

Jag skulle tagit vattenfast mascara känner jag nu. Bölig som jag är så kommer jag tjuta. Mycket. Åh.
Få se fina fina bruden Natalie och min fina fina Emelie som är tärna, kommer ju tjuta så jag dör.
Och så skall Bellis sjunga också. Tårar tårar tårar.
Men att gråta av glädje är ju underbart.

Nä, nu skall jag försöka gå på toa UTAN att göra sönder ett par strumpbyxor till. För javisst så gjorde jag sönder det första jag tog på mig, typiskt. Men tur nog köpte jag 5-pack.

Ha en fin lördag, jag kommer ha den finaste på länge!


Ajdö.

Kläninngen. Fast det ser ni va.
Och ja, jag är så tjock som jag ser ut.
Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Estelle

man bli nästan lite lipig av att bara tänka på att gråta av glädje. haha

Postat av: emilia widerström

fin klänning!:)

2009-07-28 @ 23:25:23
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/
Postat av: emilia widerström

svar: varsegod :D

2009-07-28 @ 23:47:55
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback