Fredag

Idag gick jag upp vid 9 och drog ut med mor min och hundarna.
Sen tog vi bilen ut till friel och bada med hundarna.
Jag va nära på att bli av med mitt pekfinger idag!
Haha fy fan. Chicken linnda, näää men jag bada med Loby, så skulle jag kasta i väg en pinne åt henne,
tror ni inte hon biter tag i mitt FINGER då som jag höll pinnen med typ,
och vägra släppa.
Jag höll på och dö.
Kände typ hur det knaka, till slut börja jag grina som en liten barnunge, men fy i helvete vad ont det gjorde!
Hon släppte tillslut och mitt finger såg helt missbildat ut.
Så kan det gå.

Nu sitter jag här i pisseblöt bikini och skall hoppa in i duschen, sen ska jag kila till bolaget!
Gissa vad jag skall köpa?
Klart ni vet, annars känner ni INTE mig. Så gissa nu!!!!! Trökrövar.

Nää duschen va det ja!

Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kung :P

2009-07-03 @ 17:05:24
Postat av: Anonym

KUNG antagligen....alla i världen vet att linda=kung

2009-07-03 @ 18:14:43
Postat av: Johanna

haha kan det vara kung?? ;P .. Jag skulle oxå gråtit som en barnunge om en hund bet mejj i fingret :P det gör ju ont, haha.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback