Fredag kväll.

Kan ju bara säga en sak:
JAG VILL FLYTTA NU!
Trivs som en fisk i sanden i grästorp. Ungefär.
Skänninge is my home.
Känns så rätt.
Inte grästorp.
Vantrivs något sjukt.

Jobb i östergötland är allt som behövs.
Ett jävla jobb.
Bor jag här i grästorp nästa sommar, så dör jag.
Det är dags nu, att klippa navelsträngen från västergötland och dra vidare.
Det känns så jävla rätt.
Jag skulle vara lycklig i östergötland.
Jag vet det.
Är alltid lycklig där.

Jag kan inte bo kvar i västregötland bara för jag har mina vänner, familj och släkt här.
Det går inte.
Jag måste börja leva ett eget liv.
Man kan alltid åka och hälsa på, så jobbigt är det inte.
Jag trivs inte här.
Nu är det dags för mig att flytta.
Känner verkligen det.
Äkta vänner, familjen och släkten finns alltid kvar.

Jag är redo att dra vidare nu...
NU!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: en trogen läsare!

du är bäst! klart du ska dra vidare :D men kan du inte lägga upp lite bilder fina du? :D

2009-07-03 @ 22:05:27
Postat av: Linnda

Tack! =) Jo, absolut.. På söndag kommer bilder. Det är ett löfte!

Postat av: mimmi

JAAA flytta till skge så man får träffa dig oftare :)

2009-07-04 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback