Tisdag

Igår öppnas ytterdörren när jag och erik sitter i sovrummet och pratar och kikar lite på datorn. Och in kommer lisa, med en chips-påse i handen (såklart) och vrååål förbannad! Sätter sig i sängen och äter sina chips och berättar varför hon e sur. Älskling då. Jag och erik försökte få henne att lugna ner sig lite iaf haha lisa plutten alltså. Hon gick med till ICA och handla, sen gick vi hem. Erik glodde tv, lisa satt vid datorn och jag fixa käket! Blev lax i ugn med örtkryddor, hollandersås ris och fetaost vid sidan om. Så Lisa åt middag här igår igen. Så mysigt så.
I helgen åker vi till Östergötland igen! Eriks älskade mamma fyllde 50 år igår så hon ska ha en fest i helgen. Ska bli riktigt kul!
Nu ska jag kika i frysen vad det blir för middag, sen ska jag ut med putte!



Lisa, Älskar dig tokis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback