Nypa salt nypa salt, glöm inte ta allt med en nypa salt.

JA, VAD HÅLLER JAG PÅ MED?
Jag ska då minsann inte ha någon jävla mode blogg där jag lägger in bilder på vackra kläder och ting. Det är inte jag. Verkligen inte jag. Klart, jag älskar kläder osv. Men de e inte min grej att skriva om det eller lägga in bilder osv på dessa vackra saker. NEJ. Det är bara inte jag.
Skulle vara mer Jag om jag la in bilder på öl, och skrev pris och vilka som smakar bäst osv.
ELLER lägga in bilder på skönast mjukiskläderna. ELLER på matchande saker i hemmet. ELLER skriva om mat och hur mycket jag tycker om människor.
För det är väl mer jag?
En öldrickande linnda som går med mjukis så fort hon är hemma och älskar att matcha ALLTING och älskar att laga mat hej och hå, och älskar människor.
Visst fan är det mer jag?

(nu är det meningen att ni skall skriva kommentarer och svara, så tack för ni gör det.)





Denna vackra burk brukar pryda min högra hand ibland på helgerna.
Här har ni den godaste ölen. Kung.
Den kostar 10.60 på systemet om ni va sugna på priset.

Kommentarer
Postat av: Sara

Bilderna i din header är verkligen asfina!

Du är superfin!

Postat av: lisa

förklara hur man räknas osv? :b har ingen susning hur man gör å hur mycketd et är i vad å allt :P



ah precis :P

2009-02-04 @ 17:55:26
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback