Torsdag

YES!
Vänner & fiender, idag är det enbart 5 dagar kvar tills vi drar! Fattar ni elllleeeeer, 5 dagar.
På Tisdag kl 07:55 lyfter vårt plan. Jag vet en blond töntig brud från Gärstorp som kommer sitta och grina då.
Jag hatar att flyga. Iaf uppåt och neråt, värsta som finns. Usch! Men skall lugna mig lite med bärs på flyget, då går det nog bra (bättre).

Ja jo, idag annars har jag och Erik växlat in lite Svenska riksdaler till Euro.


Och jag har försökt packa också. Går inge bra för mig. Jag river ut allt som finns i garderoberna, kastar saker över allt.
Ser för jävligt ut här nu. Saker och kläder överallt!


Suck. Och där hade jag endå lagt in lite av kläderna i garderoben (okej, slängt på golvet) och packat i lite i resväckan.


Packat ganska mycket hittils endå, men det ser så tomt ut.
Kan ju beror på att resväskan är 85 cm hög, och 50 cm bred.
Jag satsar på stort.
Yees.


Shoppa loss lite på Apoteket också.
Hudkräm, sminkbortagnings skit, plåster (för alla 3444 skoskav jag kommer få)
Ipern, våtservetter och slutligen Solfaktor.
Den med solfaktor 20 är till Erik. Blekfisen kommer bränna sönder sig annars.
Gör han la säkert endå men......
Neeeee förlåt baby!


I morgon drar vi till Skänninge!
Älskade underbara Skänninge.
Sen på måndag bär det av till Sthlm. Jag kommer inte kunna sova på hela natten, men vad gör det när vi skall till spanien nästa dag!!!!!!!!! WEHOO alltså vad jag längtar.

Nä ni era kräk. Nu skall jag se på Big brother!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: bea

haha han är inte värre än mig. jag måste ha 50 :p

2009-08-29 @ 23:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback