Tisdag

Om exakt 1 vecka vid den här tiden är vi i SPANIEN!
Åh, vad jag längtar. Och vi är inte borta bara en vecka utan två!
Fan vad vi skall sola, äta god mat och dricka goda drinkar och bara leeeeeeeeva gött.
Jag fyller år när vi är där med, fira födelsedagen i spanien är ju inte helt fel.

Förövrigt så går jag och räknar ner dagarna, har gjort det sen vi boka resan.
En vecka kvar, känns lång tid. Men vi åker till Skänninge redan på Fredag!
Sen på måndag har jag arbetsintervju i mjölby!!! Hoppas på det bästa.
Och direkt efter jag är klar så draaaaar vi mot sthlm och hem till Emelie, Antonio och Leia.
Sover där, sen kl 6 på morgonen skall vi till Arlanda, och 07:55 lyfter vårat plan!

Nu skall jag strax gå och sola lite tänkte jag. Måste ju bättra på brännan innan man åker ;)
Vill vara SVART när jag kommer hem. För då är sommaren slut här i svergie och det har inte vart fint väder på länge, så alla är andra bleka, ha!

Känns som detta kommer vara ett irriterande inlägg att läsa för er.
Men det kvettar laaaa för mig, för jag skall till spanien och värmen i två veckor!

NANANANAAAA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback