Onsdag

Idag har jag börjat rensa i mina garderober.

Jösses, hur få ens så mycket kläder och skit plats där inne?
Jag måste vara mästare i att stapla och trycka in så mycket grejer som det går.
Det är som alltid med mig när jag börjar med sånt här, slänger ut allt på sängen och golvet, sitter och kikar på olika saker som har legat där inne, provar lite hit & dit. Sen orkar jag inte göra klart och lägga in allt igen.
Orkar bara prova och kika liksom.
Så nu sitter jag här med ett knall rosa fult pannband i håret, ett par långkalsonger på benen och en gammal ful för kort och för liten tröja på mig.
Måste ju prova liksom... Och nu orkar jag varken göra klart eller byta om igen.
Såååååå typiskt mig.


Kommentarer
Postat av: emelie din vän :D

hahaha fan vad skoj :D jag e likadan.

Min tele går igång imorn elle på fredag så nu kan jag ringa dig.

Men mobil har vart cp, så synd vi inte sågs i helgen! Älskar dig. ring mig . PUSSS baby ! <3

2009-08-26 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback