What what in the but

Sådär då. Då var hoppet & skuttet avklarat. Jag och emelie gick till det ända stället i grästorp som jag kan med att växlar pengar hos, BG. Vi växla 150 kr. I mynt.
 - "har du gjort sönder din gris nu linnda?" Sa lille jan. Och ja, eller nej men nästan. Slitit upp alla pengar (nästan) som fanns i våran lilla flaska. Lite sånt där man måste göra dagen innan lön. Vi köpte lite öl på systemet. Gud så smarr. Och gud så mkt jag hatar att köpa på systemet. Första gången jag va dör, dog jag, nästan.
Hon i kassan - Legg tack
(Jag tar fram mitt legg fort som tusan och visar)
- Nemen! (säger hon högt) Du har ju fyllt 20 nyss!! Grattis. (det va smockat med folk där inne.
Och den andra kassörskan, nemen grattis!! Första gången du köper nu då?
Jag, - Ja jo hehe, men skynda lite.. Hehe 24 kung.
lite smått pinsamt sådär. Ingen där inne kolla på mig eller så, nej nej. Kände mig som 5 år.
Iaf, nu ska jag kläcka andra ölen sådär på onsdagskvällen! Låter najs va? Är man arbetsöls så är alla dagar lördag & fredagar. Det vet ni va?


Kommentarer
Postat av: karolina

hahahaha växlar sista pengarna innan löning och köper ÖL! hahaha <3

2008-09-25 @ 13:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback