Vi tittar nog i olika speglar

Host, host.. Hej!
Mår tusen gånger sämre idag. Har hostat hela natten, och nu hela morgonen. Jag orkar inte. Feber har jag med, fryser, svettas, fyser, svettas. Åh.
Iaf, lisa älskling kom till mig igår. Det var behövligt, för jag skratta jätte mycket. Hon berätta gamla minnen för mig och erik och vi kunde inte sluta skratta. Men sen sluta vi skratta för det börja spöregna!! Värsta jag sett, och inte nog med det så åska det. Och blixtra. Hela himlen lyste upp. Så jag erik lisa putte och christer åkte i bilen lite, så rädda va jag och lisa.
Senare på kvällen va jag och erik inne hos christer och kika film, erik stanna kvar efter men jag gick in och la mig i sängen, mådde skit.
Jag vill bara bli frisk!!
Idag orkar jag inte klaga. Inte än iaf....

Host host på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback