Kraven finns där vart man än vänder.

Hej!
Nu är vi hemma efter en fantastisk underbar natt i trähotellet! Lätt en av de mysigaste sakerna jag och Erik gjort tillsamans. Det var verkligen ett andrum, man kunde inte sluta le när man va där. Tänkte inte på något utan bara va. Med varandra, Åt gott och drack champange samt rödvin och mös och hade det hur jävla underbart som helst!
Frukosten va hur smarrig som helst med nybakt bröd och annat smarrig som vi fick upphissat i en fin korg!

Ligger nu hemma i sängen och lyssnar på, Ja självklart Kapten röd. Kan inte sluta lyssna. Jag e kapten-skadad.
Jag mår illa, är snuvih och nyser. Jag vill inte bli sjuk. Jag och Erik som skall dricka vin ikväll och gå bort till david och spela poker. Jag lär säkert bli hemma. Jag, sängen, datorn och kapten röd kan bli bra det med. Men jag vill inte sitta ensam hem på en Lördag-kväll och må illa. Nä, nu skall jag försöka inbilla min kropp att den e frisk!

Ajdöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback