Du är inte trasig

Uptown girl. Den filmen är så fin. Den lilla tjejen som är med vill jag ha som barn, syskon, mamma (kanske liiiiite för ung för det men..), kusin, eller vad som helst. Sötaste ungen i världen!

Idag har jag umgåts med Lisa, Emelie, Martina, och Camilla en stund. Dom käka pizza och jag gjorde som sällskap, sen satt vi på Bg och tjöta lite. Martina skulle jobba.
Lagat mat har jag gjort med, ris och kyckling, gott.
Och just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Kapten röd och tjötar på msn. Skall kolla på en film snart. Mitt liv är verkligen heeelt olika varje dag, så roligt alltså.
Måndag i morgon. Tisdag, onsdag, trosdag och sen fyller jag. Något att se fram emot!

Movie time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback