Åh..

Nyduschad, nya rena goa lakan som luktar sköljmedel så man nästan får ont i näsan. Somnar man gött då eller? Kaaaan jag lova er. Har precis borstat tänderna också, är det bara jag som ALLTID då menar jag alltid måste snyta sig efteråt? Jag får jämt tjugo kilo snor i min näsa när jag borstat tänderna. Fattar inte vart det kommer ifrån, bara sådär.
Nää, nu ska jag bädda min goa säng och sen pussa på erik lite tills han somnar, sen blir det film!
Sov gött.


Min och eriks son förövrigt. Hur fan kan den bli så jävla ful? Usch. Får jag dig som barn vill jag inte ha dig. Hemskt men sant. Liksom, vem fan vill ha en liten unge med underbett som ser ut som en gammal snuskig farbror?
Inte jag.

Kommentarer
Postat av: Erik

hahha det vill fan inte ja heller:D så otroligt jävla ful unge...vet ifan om ja vågar skaffa några barn me dej älskling:D:D ser ut som en.........



vet inte aldrig sett dess like:D



hoppas att de bara e en skit sida som bara hittar på någon ful unge, bara för att man ska ha något att skratta till:D ja vill absolut inte få dej din fula äckliga lilla unge:D

2008-09-30 @ 23:29:09
Postat av: karolina

hahaha ja det var fan en ful unge asså, som en liten snusködla!

2008-10-02 @ 09:58:31
Postat av: Adéle

HAHAHAH, snälla jag vill bli er sons gudmor :D

2008-10-10 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback