16:32

Hej, igen.. Idag blir det många inlägg.
Just kollat på en film. Den va fruktansvärd, fan vad hemsk den va.. Inte äcklig med spöken och sånt utan hemsk. Gjorde ju verkligen min dag så himla mycket bättre. Haha åååh vad jag tycker synd om mig själv. Men ibland får man det, bara det inte blir för ofta. Sitter och funderar på vad kvällen har att erbjuda, brukar väl inte vara så mycket på en Torsdag-kväll. Men Idol är ju iaf ikväll, och det ska jag kika på. Och så skall jag laga lite mat. Taco Sallad tänkte jag. Gott. Och lite nyttigare än vanlig tacos. Nu ska jag ta mitt feta arsle och gå upp ur sängen och bädda den, sen börja med maten.

Hörs säkert senare igen.
Adjöken, adjö.

Jag vill ut på äventyr.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback