Torsdaaag

Inatt drömde jag om minimala kaffekoppar. Typ 5 millimeter stora. Jag och emelie satt och skratta åt alla som drack ur dessa men ingen fatta vad som var så roligt. Och dom smutta på sitt lilla kaffe som fanns där i hur länge som helst.

Nu är det torsdag igen, vilketn inebär fredag och helg i morgon. Älskling skall till skge och jag skall stanna hemma. Han skall jobba och hjälpa sin far så jag tycker inte det är någon idè att jag hänger med. Så i morgon kommer emelie och håller mig sällskap under natten och dagen. Töntig som jag är vågar jag inte sova själv!
Tråkig blogg sådär på morgonen, eller ska man säga förmiddagen? Seg i huvudet som jag är blir det sånna här otänkande inlägg. Otänkande, finns det verkligen något som heter så?
Jävlar, måste ner och tvätta nu. Guuuuuuuuud vad kul!

omogna, oärliga, oseriösa, oäkta, osnälla, otacksamma människor är ingenting för mig.



Omogna och oseriösa är vi här. Visst, det är vi. Men på ett heelt annat sätt.

 vänskap på oförklarig nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback