Tisdag

Tisdag tisdag... Jag var på mycket bättre humör när jag vakna i morse och såg att solen hade vågat sig fram. Men lite moln finns det, hoppas dom försvinner. Har inte så mycket att säga er idag, men snart ska jag tvätta, wiho. Sedan traska bort till min underbara mamma så ska vi ta en sväng med hundarna ihop och sedan sola! Solariet va jätte jätte fint, och jätte jätte bra. Kul att något bra kommer till Grästorp. Närå, jag gillar faktiskt att bo här. Mycket.
Nu ska jag äta frukost/lunch. E göööör hungrig. Smarrrrrit det skall bli.

Helgen föresten, vad häder då? Lisa darling vad ska du göra?
Isabella vad ska du göra? Och frida vad ska du göra?



Titta en 13 årig liten linnda.. Haha tänk va ful jag va, men ack så snygg jag tyckte jag va i dom kläderna..
Haha, aja pusshejhej!

Kommentarer
Postat av: jessica

oj, det såg verkligen inte ut som du :p

Postat av: Adele

haha, jag diggar även nätlinnet, so fucking 1998-2002

2008-10-14 @ 15:56:18
Postat av: Frida

Haha, fan vilken pudding :) Jag vet inte vad jag ska göra faktiskt.

2008-10-14 @ 20:42:23
URL: http://fridaaeriksson.blogg.se/
Postat av: isabella

Jag vill festa! :)

2008-10-15 @ 13:00:14
URL: http://isabellastelling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback