Tisdag

En söt nyduschad erik ligger i mitt knä och sover nu här i soffan, lite svårt att skriva då. Men så himla mysigt så vill inte väcka honom. Blir att fixa lite middag om en stund, e vröl hungerig! Går massvis med bra på tv:n idag så jag och älskling ska ha lite myspys, tänd ljus och köpa lite gott godis tror jag. På torsdag får vi nog bebis besök jag och erik. Min lilla kusin Molly skall nog komma hit och stanna över natten. Skulle va jätte mysigt att ha henne här en natt, hon sprider så mycket glädje och kärlek runt sig så de e inte klokt. Att en liten tjej på 1 år kan få mig att må så bra, helt sjukt! Hon är glad jämt. Så hoppas hon kommer.. Ne ska ringa moster nu och kolla!

Ha en fin afton..


åh...vad jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback