Onsdag

Javisst, det är redan Onsdag. Dagarna går fort trotts dom är sega och tråkiga.
Ibland drömmer jag om att vara någon annan än den jag är. Lite mindre barnslig, slarvig och känslosam. Lite mer sval, mystisk, den där tjejen som aldrig dansar men som alla ändå dras till. Önske tankar. Jag kommer alltid vara känsolsam, och barnslig. Jag vill känna mig mogen, vilket jag inte gör för min ålder. Är mitt eget fel. Men jag är ju trottsallt bara 20 år. Så jag hoppas iaf jag har mins 50 år på mig att mogna.

Grenarna börjar bli tomma på löv utanför fönstret och himlen är grå. Som en svart/vit tv ser det ut som utanför mitt fönster. Grått och tråkigt. Längtar nästan lite tills det kommer snö nu så det blir lite ljust ute.
Magen kurrar så bäst att äta, blir fransk fiskgratäng som jag gjorde till mig, erik & lisa igår.
Ska sitta fint i magen!


Utan för mitt fönster... Grått och trist

Kommentarer
Postat av: Emely Wallander

Ungefär så ser det ut utanför mig just nu också, buuuhu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback