Ohboyyy

Vill du se stjärnorna ta dig en titt omkriiiiiing, vem e det som bestämmer om man blitt någonting?

Sådär! Stressad och dan sitter jag här. Köpte ett par fula uggs i trollhättan och lite städsaker osv, samt mat. Lite mat.  Och alkohol. Vet inte ens varför jag skriver blogg för hinner egentligen inte och har inget att skriva.. Bloggskadad??
Simon köpte en pruttkudde i trollhättan idag ( simon är min 7 åriga kusin ) Och den gick han runt och prutta med överallt. Den låter ju inte liiite heller. Folk vände sig om tusen gånger kan jag lova. Och varje gång sa jag " nemen lilla gubben e du så dålig i magen" Och folk bara glodde och han fes på som aldrig förr. Skit kul. Bäst va när han satte sig på golvet inne på systemet och lyfte på arslet och feees, eller pruttkudden fes men ni förstår, så folk som satt i kassan ställde sig upp och kolla. Haha då skämdes jag. Då var det inte kul längre...
Näääää ska städa lite. Kommer lite folk hit till mig idag. Najs najs.

Hörs senare när jag e onykter och go.

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback