Välkommen hem

Ja, välkommen hem Linnda!
Äntligen hemma, Eller? Båda skönt och inte skönt att vara hemma. Mamma hade vart här och porlischat våra golv, så lite "äntligen hemma" är det nog. Jag är så trött! Så trött så jag vet faktiskt inte.
Kan inte tänka, orkar inte tänka. Kan inte va glad, orkar inte va glad. Kan inte va ledsen, orkar inte va ledsen.
Jag är så trött. Orkar knappt skriva.. Sova? Ja tack, strax så... Sängen ser skapligt fresstande ut med ny-tvättade lakan.
Lite uoodatering om helgen kommer i morgon. Vart en bra helg, som alltid i kära skänninge. Ibland vill jag inte hem. Idag var en sådan dag, hade kunnat stanna ett par veckor till där. Mitt andra hem, älskart. Känns som alla beskymmer försvinner, om man har några, så försvinner dom när man kommer till skänninge. För då har man inte tid att tänka på tråkigheter eller vad det nu kan vara.. Nu skall jag sluta skriva blaha blaha och gå raka vägen in till toan och borsta tänderna och tvätta ansiktet! Jag ska försöka ta bara 3 steg in till toan. Tror ni jag klarar det?
Jag är för trött...Är det då man alltid kommer på knasiga saker?
Töntiga linnda :) Vad skriver jag? Jag skyller på tröttheten. Eller skyller, det är därför. Eller vad där därför? Eller never mind.. Jag vet inte vad jag menar alls nu!

Erik är inne hos grannen.
- "Skall bara gå in och titta vad dom gör."
Men nu sisådär 2,5 timma senare känns det som han tittat liiiiiiite för länge på vad dom gör! Hihi.. Han kommer väl snart!

JAJA, nu blir det sängen och snarka och dreggla!

AJÖ & PUSS & KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback