13:54

Blöt.
Som en hund som lekt i vattenpölar. Så är jag nu.
Varför då är det stora frågetecknet som lyder? Med andra ord har jag duschat. Hihi.
Jag hunnit med att packa, duschat putte, pratat lite med brosan och kramat Lisa hejdå :( Usch.. 10 Dagar utan lisa blir inte roligt. Men hoppas du får det roligt i spannien gumman.
Nu skall jag ta av handuken från håret och skaka det tortt!
Sen bär det av till älskade Skänninge!
Wihow wohow jippie yiijaw!

Puss puss puss puss puss Tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

Postat av: Nettan

sv: håller med dig till 100%

Jag fattar inte hur en vuxen människa kan kasta en glasflaska efter en 17 årig bloggare. Det är sjukt!

2008-06-12 @ 14:49:50
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback