Tisdag

Helloo!!
Idag har vart en bra dag. Allt med allevon har gått galant och jag har inte vart så jäkla sugen på mat och sånt idag, skönt!
Legat hos mamma och solat idag igen, mysigt! Men vid 2 ungefär gick jag hem och städa lite och laga mat till min älskling som är sjuk! Stackars. <3
Och vid tre typ kom min älskade bella! Vi kolla lite på tv sen gick vi till hennes lillebrors dagis/skola? Vet inte riktigt vad det är! Men kolla på en teater iaf ute i solen som dom spelade upp, as söta. Sen köpte bella med sig pizza hem och jag satt och läskades, men det gick bra!
Tack för era gulliga kommentarer igår <3 Och pappa du är bäst! Jag älskar dig.

Bellis skall sova här inatt, skit mysigt. Jag har precis tagit en dusch och nu duschar bella. När hon är klar skall vi lägga oss i sängen och kolla på en dokumentär som gick på 1:an igår. Ska tydligen vara skit intressant enligt min kära bror.
Well well, dagen har vart bra idag! Känns jätte bra.

Förlåt för dålig uppdatering, men vem orkar sitta vid datorn när det är skinande sol ute elle?

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Chrille pille med den skinande pungen

Visst var dokumentären bra?

2008-06-04 @ 17:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback