Tisdag.

God dag och god morgon och god middag!
Gick upp vid halv elva idag.. Lika trött för det! Jag hade det omöligt att somna igår, det gick bara inte.. Låg och grubbla över allt. Hur det ska gå på jobbet på lördag, om jag kommer glömam något, glömma någon medicin att ge henne. Kl 5 hade jag inte somnat. Kul.. Så idag är jag fruktansvärt seg. Och jag känner mig fruktansvärt FUL & framförallt sliten! Ska sola lite solarium sen tänkte jag.. Känner man sig lite fräschare iaf. Eller? Well well..
Idag hade jag tänkt städa ur min garderob, men vi får se hur dte blir med det. Seg som jag är kommer jag nog aldrig få tummen ur...
På fredag är det midsommar och då kommer Bella och Thomas hit till mig och Erik! Skall bli trevligt. Det blir en lugn midsommar, jag börjar ju trottsallt jobba kl 08.00 dagen efter! Men det gör mig inte så mycket..
Pengar är viktigare än att festa och va bakis dagen efter..


Nu ska vi se om jag kan hitta något skapligt nyttigt, eller mindre onyttigt i frysen som jag kan laga till lunch sen.
Någon som vill köpa abonemang och snygga telefoner föresten? Hojjta till isf!
Jaja, dags att gå till köket och kolla i frysen! Hörs sen!

Vissa människor slutar aldrig förvåna mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback