Söndag

Tjena mors!
Tänker och orkar inte skriva vad som hänt i helgen, men har vart på baksidan med grannarna + lisa & emelie och lite folk och haft det trevligt alla kvällar. Igår va jag och babe och bada som jag skrev. Och idag med. Har vart en jätte bra dag idag! Lisa och emelie va här nyss en sväng. Mina älsklingar.
Usch usch usch, känner mig så sjukt tråkig nu! För att jag inte orkar skriva allt som hänt i helgen i detalj, utan bara slarvskriva lite.
Slut på det fina vädret nu då? I morgon ska det bli mulet och regn säger de? Vi får väl se!
Nu ska jag ta mig en skön dusch, sen krypa ner under täcket och sätta på en bra film.
Vad har ni gjort i helgen? (skriv gärna det!!!)

Puss och kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också badat. Så himla härligt! Sedan jobbade jag i lördags natt/söndag morgon -näst sista gången! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback