Äntligen torsdag!

Hej underbara människor, och hallå i stressen!
Håller på för fullt att packa nu. Min kläder + Eriks. Jag har liiiiite mer saker att ta med än honom, Typiskt tjejer ha?
Egentligen slutar baby kl 4. Men han ringde för ca 20 min sen och sa att han slutar tidigare, så han är hemma om en timma kanske. Och jag måste duscha and so on innan. Stress stress stress! Och ni vet ju hur jag är vid det här lagret, segast!
Seg linnda måste nog sätta fart nu. Brosan och helle kommer förbi om en liten stund och hämtar ett papper. hej och hå! Och Lisa kommer och säger hejdå också, för hon åker i morgon! Buhuuu... Aja, måste kila nu! Ha en underbar helg!
Jag uppdaterar nog hemma hos macke!

Puss och kraam och allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback