19:03

Hej.. Nu smyger jag mig fram igen. Idag är en bättre dag..Igår var det jobbigt, men allt löser sig någon gång. Det gör det. På något sätt. Kan ta sin lilla tid men det är det värt. Jag biter ihop. Men jag får väl se till att överleva, eftersom jag flera gånger den senaste tiden bara velat lägga mig ner på marken och dö har jag har insett att man faktiskt överlever det mesta! Tur är väl det :)
Ja, det var väl det då.. Och ni.. Söta underbara fantastiska människor som kommenterade igår, tack. Det var vackert gjort. Hjärtat blev varmt..

Stor puss i pannan till er!


Jag slits mellan två rovdjur.
...Men jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jo, det är jag. Men jag är van. :)

.. Jaså?? Hoppas det blir bättre SNARAST!!! :(

Postat av: Veronica

Min sötaste kusin får inte må dåligt..

2008-07-10 @ 19:30:52
URL: http://veroniicaa.webblogg.se/
Postat av: Bea

Gumman, det är inget att tacka för! Bra det, du ska le le le! :) hahah juste, du spelade piano i luften till 'Turkish Marsh' & Emely vaggade bebis till någon låt . haha jööses, de va skoj de ! De vore jätteroligt att ses, så det får vi allt ta & göra ! Förresten, något som irreterar mig är, när du & Christian sa att jag kom ihåg allt så bra jämt. Så då sa ni några siffror jag skulle komma ihåg så länge jag levde typ. haha men jag minns dom inte :/ dåligt .

2008-07-11 @ 00:23:37
URL: http://frualimovic.blogg.se/
Postat av: Emely

Hahaha, bea då.. skaffa dig en blogg så vi kan få skriva lite kommetarer till dig också för gudsskull ;D Linnda, jag lovar dig att jag ska höra av mig när jag kommer till grästorp.. då jääävlar, gamla tider :D

2008-07-11 @ 00:45:51
URL: http://chicadulce.blogg.se/
Postat av: emelie F <3

MIN LINNDA; jag älskar dig och saknar dig redan :)

Du kommer må bättre snart och jag finns alltid vid din sida, livet ut !! JÄMT . bästis :) <3 älskarälskarälskar dig :D

2008-07-13 @ 00:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback