TORSDAG

Halli hallå i värmen! Sköna värme, klibbiga värme... Underbara värme.
Håller ni inte med? Idag var det en skön dag på jobbet, vi satt ute mes i solen och greja. Kom nyss hem, stääääädat och fint. Just det ja, igår var vi och köpte barbord och stolar! ÄNTLIGEN. Ja, verkligen äntligen. Som vi längtat. (Stavas längtat så? låter konstigt.) Så det pilla vi med och satte upp igår, min älskling och jag. Ack ack så fint det blev! När vi ändå va på G så ville erik möblera om, och det gjorde vi! Blev fin fint. Jätte mysigt.. Trivs så bra i våran lilla lägenhet..
Nu ska vi tvätta! Erik ligger på sängen, orkar inte tvätta säger han. Men sånt som måste göras! ;) Idag är jag på topp!
Blir att fixa kaklet lite idag med, svart i köket! Blir naaaaaaaaaajs.

En svettig puss från mig i värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback