LIFE IS HARD..

igår...

Morgonen var fin. Jag frös lite när jag stod på perrongen och vänta in tåget mot falköping till mamma.
Det satt en tjej snett emot mig i tåget, hon läste ' anonyma alkohlister ' och fnissa nästan hela tiden. Hon hade en hund
med sig, han sniffa på mitt ben hela resan. Jag luktade nog gott.
Framme i falköping plocka mormin upp mig och vi åkte och köpte nybakta baugetter som vi skulle äta till frukost.
Oliver kom runt halv 9. (han jag var barnvakt åt) Vi åkte nästan in till stan direkt och shoppa lite och fika. Mysigaste dagen på länge.

idag är jag lite sjuk. Illamående och förskyld. Men det blir endå Lipz i morron med mina bästa!
Jag kan inget annat än längta ihjäl mig. Vi kommer ha så roligt!
Nu ska jag slänga mig i sängen för försöka friskna till lite.
ha det bra tills nästa gång...

ajö!

Kommentarer
Postat av: angie

jag tänkte, ungefär 1000kr. :)

Postat av: Adéle

Haha, vad var det för hund :D "du luktade nog gott" :P

2008-02-20 @ 13:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback