IDAG BLIR DET INGEN RUBRIK!

αnjα säger:

skriv lite blogg.

fick jag precis på msn. så får väl skriva lite blogg! :)
emelie har sovit här i 2 nätter men åkt hem för ngn timma sen, haft det mysigt & roligt som alltid när man är med henne.

jag beeeeer om uuuuuuuursäkt! för att jag inte skrivit blogg sen jul, typ. men ibland är man bara inte på blogg humör, och ibland glömmer man bort! tråkigt men sant.. får nog börja ta tag i det här seriösare nu. för något har man alltid att skriva, eller hur? så det kan man inte skylla på iaf! no.

I morgon är det torsdag, då kommer emelie & emelie hit för lite film mys.
annars ihelgen blir det nog luuungt! jag och baby ska städa ut vårat "skräprum" är påtok för mycket saker där inne nu. ska mysa till det rummet lite. kan bli kul!

jag är trött. och är man trött kommer man inte på så mycket bra att skriva, utan det blir bara strunt!
så jag slutar nu. Men... Jagn upptaderar nog i morgon igen!
Tills dess, ha de så himla bra.

ajö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback