stilla..

. . känns det som jag står i livet nu.
skit jobbigt! & jag gör ju inte direkt något åt det så jag får skylla mig själv!
säger hela tiden . . " fixar det i morron, i morron ska jag fan göra det " men samma visa varje dag, "tar det i morron istället"
hejja mig! fy fan.. iaf, ikväll ska älskling hjälpa mig att skriva ett CV.. sen ska jag börja söka lite jobb osv.

helgen va okej. åkte ju till mami på lördag för lite firande av mig & bror.
jag va så himla trött & irreterad både lördag & söndag. så det va bara jobbigt att behöva anstränga sig för att vara trevlig mot släkten på kalaset osv.
så det va skönt att komma hem på söndag & slänga sig framför tv:n!

min bror fyller 21 år idag, så grattis till honom! jag älskar dig.
& på onsdag e det min tur!
ser faktiskt inte framemot att fylla år, man har så stora förhoppningar..

idag blire att städa & fixa lite här hemma tills älskling kommer hem från jobbe, sen ska vi åka till trollhättan och handla lite & jag tänkte sola faktiskt.
nu ska jag plocka på rummet & bädda sängen..

whit love,
linnda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback