Solen!

hej mina glad, idag skiner solen. skööönt!
& idag mår jag bra.

Dagen igår (min dag) va kanon hela dagen, skönt.. va glad hela dagen också, också skönt.
Hade det jätte mysigt borta hos pappa & dem. käka god mat & tråta, sen kolla vi lite på idol..
sen gick/sprang jag och erik hem, för det va skit kallt ute. väl hemma så kolla vi på Top model Sweden, va väl sådär, dom känns som amatörer om man jämför med dom i USA.
well well.. idag är det en ny dag, en bra dag känns det som..
gick upp sent idag, inte bra inte bra. skulle gått upp tidigare MEEEN, gick upp & gick en sväng med voff, sen satte jag mig här och chatta lite på msn!
& nu håller jag på och städa ut en utav mina garderober (hör & häpna) där det bara ligger massa skit! ska bli skönt när det e klart..  jupp  : )
annars idag ska jag greja lite här hemma, sen senare blir det nog att åka till Bella & umgås med henne, Men det återstår att se!
skulle behöva åka in till nossebro också och köpa lite nytt smink
(mina mascarer är så trorra så det är som att sminka sig med grus!) & kanske ett par lösnaglar? ha!
men jag vet hur de är när jag har lösnaglar, jag kommer sitta och gnaga på dom tills det inte finns ngt kvar.

Finns det något skönare än när solen skiner, man mår bra & känner sig lycklig så säg.
Nu ska jag återgå till livet!

Whit love,
Er linnda.



PS.. här kommer bilder på halsbandet jag fick av erik.. fniss!


Kommentarer
Postat av: emeely

Gud så fint det är linnda:)
så gulligt :) 'älskardig <3

2007-09-13 @ 13:02:20
Postat av: Jeff

Ååh du verkar leva ett underbart liv! (: glad jag blir!
ps.
menar absolut inte att vara en glädjedödare men det stavas "with" :p kunde inte hålla mig xP

2007-09-13 @ 16:23:45
Postat av: emelie

Men gulligt! jag fick ett likadant av min pojkvän fast för snart 2 år sen:) Använder det fortfarande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback