Lång blogg!

hallå hey!
 . . jag vet, *rycka i örat* att jag inte har uttdarerat på en vecka, illa illa.. men jag har varken haft tid eller orken till det! Iaf, här komemr lite vad som hänt i mitt spännande liv, ha!

förra fredagen:  ja då kom ju mina tjejer hit, och vi drack dansa & hade det allmänt kalas kul. men vad mer kan man ha när man umgås med dem bästa likzzååm?

lördagen:  vaknade själv i sängen, erik va i kusten och jobba. och jag fick lite ensamhetskänsla, så jag ringde min kärlek emelie. sen drog jag en snabb dusch och gick bort till hennes farmor där hon va ensam hemma eftersom dom va i österrike. gick runt i huset & snacka och muppa lite. la oss i sofferna och fundera ut vad vi skulle hitta på, kl va 13.00 . . så kom vi fram till att vi skulle börja dricka! jepp.. (nej vi är inte alkolister för vi dricker kl 1 på en lördag)  meeen vi tog oss varsitt baylise, sen lite cider, öl, jordgubbspinacolada, sprit, teuqila, och lite shottar..
bra att blanda utav allt, visst? men man tager vad man haver. gott va det iaf. så vi satt där i köket & drack & prata och sminka oss. skit mysigt! lite senare när vi va onycktra och goa dansa vi runt i hela huset! sen framåt halv tio så vingla jag mig hemmåt!


söndag: vaknade upp med erik som hade kommit hem under natten. sen traska jag bort till emelie lite senare på dagen. vi laga mat, åt mat, åt mat & åt mat.. hela dagen i stort sätt. låg i sängen och lyssna på mozart och kolla på film! sen sov jag där..mysigast.

måndag: vakna upp hos emelie, åt frulle & gjorde milkshake. två små barn kom och hälsa på lite! sen cykla jag hemmåt för emelie skulle åka och dansa. jag åkte hem till älskling som va sjuk och tog en dusch. sen slappa vi bara framför tv:N hela kvällen : )

tisdags så åkte vi till trollhättan och handla mat & jag köpte lite kläder o sådär.
erik köpte nitendo Wii så det spelade vi hela kvällen!

onsdags så färga älskling mitt hår.

igår så va vi i thn igen, jag köpte en kappa & erik klippte sig och handla lite hårfärg osv.
väl hemma så gjorde jag blonda slingor i eriks hår och han blev skit snygg. sen på kvällen mös vi bara till en töntig film..


OCH NU mina vänner äre fredag igen! skönt skönt.
ska dra till mama över helgen med Erik ,helle & bror. Idag blire lite kräftskiva & dricka gott!
i morron, sola & kanske bowling. återstår att se!
kommer få en skön helg iaf.
nu sitter jag här och ska bege mig ut i köket för att hämta en mackis & lite kaffe!
sen måste jag damsuga som jag lova älskling. jepp!

oooooccch jag ska till ULLA ULLA ULLLAREEEEED i veckan med mama & moster & kusiner. satan! så kul..
och jag har nårra tusen att spendera med! skönt äre, jepp.

men nu har jag skrivit en tråkig & slarvig blogg, men så blir det när man inte uppdaterat på länge.
ska aldrig mer hända! lövar.


Ha nu en nöjsam helg, tänker jag ha, som alltid..

Puss, er linndis.






Kommentarer
Postat av: emely .

hahah , going. älskardig=)

2007-10-03 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback